//www.hscripts.com --> ad>
2013-06-20 ? 22:53:40

Det blev många timmar det.

Just nu ikväll klockan 22.36 är en sån där stund när kroppen känns väldigt trött och fötterna nött (ja, fråga inte ens, jag vet inte vad jag menar). Jag har skramlat ihop tretton timmar i arbete både på Brunkullans äldreboende (♥) och med Emmie och jordgubbarna. Jag har förberett lite midsommarglädje genom att plocka sommarblomster till alla på brunkullan och packat ihop massor och massor och massor av midsommargubbar, så det var en fin dag ändå, på sitt lilla vis. Just nu snurrar och dunkar huvudet (ja, ni vet ju hur det är) och jag vill inget annat än att starta ett vänner-avsnitt och somna framför det, för imorgon ska jag upp igen till jordgubbarna för midsommarförsäljning och andra smått oklara festligheter innan jag på lördag morgon hoppar på sundsvallståget. Det blir så fint så.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna