//www.hscripts.com --> ad>
2013-06-24 ? 20:19:00

Här är jag!

 
Jag ber så himlans mycket om ursäkt och förlåt gånger tusen för min jobbiga frånvaro dom senaste dagarna. Jag har egentligen inte sysslat med något speciellt men har ändå gjort så mycket. Men innan jag orkar sortera hjärnkontoret och berätta om dom senaste sommardagarna får ni tills vidare dessa nyknäppta solskensbilder på vad jag hade på mig idag efter jobbet. Blusen är vit, ny, i peplum-modell och passar så fint till mina blåblommiga byxor. Ja, mer kläder än så behöver man ju inte ha på sommaren och därför hade jag inte det idag. Nu ska jag hugga i en stor tallrik frukt och uppträda en stund i duschen innan jag återkommer här inne. En hård och gosig bamsekram till er alla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna