//www.hscripts.com --> ad>
2013-06-11 ? 23:15:00

Jag vill bara dela ut kramar och lära mig att hjula

 
Alltså om ni vill förstå min glädje just nu så tänk er att sista svåra jävliga och frustrerande provet är skrivet, jag har ätit typ två paket jordgubbar ralalaaa vad gott (sommarsvenska godingar dessutom!! Emmie jag älskar att du har ditt nya jobb, mer än somriga myggbett typ), vi har sovmorgon imorgon och om några dagar är kalendern proppfylld med långa gosemornar när väckarklockan snällt får samla damm, när sommarlovet föds alltså. Sen såg vi världens sötaste lilla gubbe idag också, som vågade att bli tårögd framför fyra okända tjejer, sånt genomfint måste man ju bara beundra. Och jag har dessutom köpt nya pyjamasbyxor.
Svårslagna härligheter om ni frågar mig. Aaaaaaaa det är som att äta piggelinisar hela livet långt, eller nåt. Okej jag vet inte vad jag skriver just nu för någonstans mellan lyckorusen över ingenting fast ändå allting och det första avsnittet av gamla desperate housewives som jag såg när jag skrev det här inlägget så börjar jag nästan bli lite trött. Och det var det länge sen jag var på kvällen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna