//www.hscripts.com --> ad>
2013-06-30 ? 23:20:23

Min lediga helg

Det är med sorg som jag meddelar att jag inom den närmsta tiden kommer att vara internet-lös, och jag har på riktigt sjuttioen minuter på mig innan mitt kära nät tas ifrån mig. Därför tänker jag ägna dessa minuter åt att läsa bloggar, se på serier och blogga utav bara tusan. Men först en liten resumé av mina senaste dagar, åååå vad härligt det är med sommarledighet, glassar, sovmornar och allt annat som jag har sysslat med.
 
Jag har ätit yoghurt-glass med bästa toppingen hos Moa&Johanna och lillebror har allt varit lite extra gosig den senaste tiden. Sen åt jag och Johanna den godaste och enklaste middagen - nybakat bröd, färdiga kycklingklubbor och chips direkt från lokala ica-butiken. Så himla enkelt och gott att vi båda föll i matkoma nästan direkt.
 
Igår bar jag min nya kjol som egentligen är en klänning men som i framtiden ska sys om till en blus tillsammans med en vit t-shirt, flätat skärp och trasiga converse. Det funkade fint.
 
Sen fyllde ju mamma år idag och det firades med besök, tårta och sång, och solen gjorde mig alldeles röd om kinderna.
 
Och på kvällen tog jag med mig två vänner till lillsjöns brygga, vi satte oss på en filt, åt jordgubbar och choklad och fick besök av världens sötaste ank-bebisar med sin mamma. Ååååå jag älskar dom
Nu ligger jag i sängen och laddar inför min sista vecka på brunkullan. Jag kommer sakna dom så himla mycket sen alltså.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna