//www.hscripts.com --> ad>
2013-06-12 ? 23:27:00

Sommardagar

Såhär såg jag ut häromdagen. När det också var sommarsol, lediga dagar och shortsväder.
 
Alltså jag snarkar typ åt min lilla blögg just nu, den behöver lite återupplivning, precis som jag själv. Men ni ska veta att idag har jag haft en riktigt fin dag ändå. Skolan var kort och alla sommarlovsförberedde sig, sedan sken solen och det betydde ju såklart att gotta och ett solskenstäckt östersundstorg var platsen vi skulle befinna oss på, innan jag och Johanna tog en promenad, sällskapade och besökte hennes egenbyggda och framtida hus. Jag dör så fint det är redan. Sedan har vi cyklat, second-handat och spelat brännboll. Nu inväntar jag spontant sovsällskap och imorgon är vi lediga. Finnemang. 
Kommentarer
Moa

Du är så fin Hanna!!

Svar: alltså moa du är så otroligt fin!
Hanna

2013-06-13 @ 12:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna