//www.hscripts.com --> ad>
2013-06-25 ? 21:02:11

Titta! Titta vilka vänner jag har!

Igår fick det bli en lång redovisning av hela min helg och därför behövde min blogg en liten återhämtning. Därför kan jag bara meddela att gårdagen inte alls var fullt så proppad. Jag cyklade min väg till brunkullan, hälsade en sväng på Emmie och åkte sen in till stan. För Johanna & Moa har i veckan slagit upp portarna, eller närmare bestämt dragit med sig sin perfekta hemmagjorda försäljningsvagn, ner till östersunds torg och börjat sälja sin frozen (underbart goda och bästa) yoghurt. Därför var jag där på invigningsdagen. För att handla och bidra till deras försäljning. Genom att köpa tre stycken bägare av himmel med massa topping på. Förstå vad gott. Och förstå vad mätt jag var. Och förstå vad värt det var. Och förstå vad duktiga dom är. Och förstå vad dom ska skänka sommarglädje varje dag torget badar i solsken. Och förstå att alla som läser måste handla minst typ fem yoghurtar av dom här underbaringarna. 
 
Sen blev kvällen så händelselös att jag somnade med näven i ikea-chipspåsen (ingen bra nyttodag för mig alltså) framför en film och det var så himla underbart att göra det. Idag däremot har jag jobbat ett brunkullan-pass plus några timmar extra, sprungit vid storsjökanten och tänkte nu knåpa ihop något gott ur skafferiet, jag är så himla sugen på scones så det blir nog det! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna