//www.hscripts.com --> ad>
2013-03-13 ? 11:39:53

Det bara blev såhär

 
Jag har blivit sjuk och ligger nerbäddad under täcket med frossningar och magvärk. Igår kom det som ett brev med fågelskit på posten (haha) och jag sträcksov i åtta timmar när jag kom hem från skolan, var vaken i två och somnade sedan för att vakna ytterligare tolv timmar senare. Det var alltså tjugo långa och febriga sovtimmar på ett dygn kan jag konstatera, och ändå känner jag mig alldeles för trött för att göra annat än att just sova, attans!
Helst av allt skulle även jag vilja inviga Subway i stan, strosa runt bland solstrålarna här utanför och ha ork (!!) att plugga till ekonomiprovet på fredag men istället befinner jag mig i en sunkig pyjamas med fettigt hår och önskar mig själv bort ifrån denna deprimerande soffa som jag inte har lyckats kliva upp ur. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna