//www.hscripts.com --> ad>
2013-03-04 ? 23:50:52

Ett virrvarr av snöflingokaos

 
 
Idag stog en långlånglång sovmorgon, stadssväng med mamma och kälkrejs till lillsjön för lite pimpling på schemat innan jag och dom mindre, manliga verisionerna av mig själv frös om varje tumme och tå och begav oss hemmåt i ett riktigt kälktåg med elcykel som lokomotiv, samt snowracer och spark som släp tätt efter.
Kort efter det tog jag & Emmie en kvällsprommis och slog oss ner i soffan med en varsin chokladpudding och med blickarna mot tvn. 
Nu sitter jag i de mest skruttiga av kläder och har hittat de sötaste skorna som finns, som en finfin dag förhoppningsvis blir mina. Hur som helst var min avsikt att ge en kort sportlovsrapportering och det anser jag att jag precis har lyckats med, kluriga och finurliga meningar med snitsiga metaforer har jag ingen som helst ork med just nu. Att dyka ner i en tv-serienatt har jag däremot ork till. Det har jag ju ioförsig alltid.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna