//www.hscripts.com --> ad>
2013-03-08 ? 11:27:00

Gomorgon skulle jag vilja säga

Eftersom att det absolut bästa med lov är känslan av att kunna göra precis vad man vill och det har jag sett som ett förträffligt tillfälle att passa på att pyssla och syssla med att tillaga extra goda frukost och luncher, fått extrapepp energi och sprungit runt runt runt den lilla sjön, sett massor av filmer och gjort mest lite allt möjligt.
Igår morse var det så himla varmt och soligt att dagens första måltid fick intas ute på bron, bland filtar, fällar och solstålar. Jag invigde mina nya teer, testade Moas chokladgröt och lät mitt alldeles för bleka ansikte njuta av några sekunders värme innan solen gick i moln. Kanske var det den där gröten som gav mig energin att springa två varv runt lillsjön strax efteråt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna