//www.hscripts.com --> ad>
2013-03-10 ? 22:36:00

You should smile

Ohoj!
Bilder vill inte laddas upp och jag har egentligen inget sånt där åå-ja-det-måste-jag-blogga-om att berätta så ja, nu ska jag lägga mig i sängen och äta nygräddade scones med marmelad, te och kolla på en film. Idylligt och gulligulligt värre. Sedan är det jag som orörlig under täcket samlar sovtimmar och motvilligt kliver upp för första dagen efter lov imorgon. Ni vet ju själva hur hemskt det är.
Jaja, idag är det ju också söndag och det har i vanligt ordning haft en toklång sovmorgon, handlat frukost på ica, sprungit runt i pyjamas hela dagen och.. ja det där vet ni ju redan! Mitt liv är lite som en låt, det kommer alltid tillbaka till den däriga texten igen. Söndagstexten. 
 
Nej, nu ska jag starta den där filmen... Oo ja! nu funkar bilduppladdningen, kalas!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna