//www.hscripts.com --> ad>
2013-03-24 ? 21:38:51

Helt genombusig och pyjamasmysig

 
Alltså man kan faktiskt bli helt genomlycklig av en liten kanelbulle. Det kan man. För det blev jag nyss. Och sen visste jag inte om jag egentligen vad glad eller ledsen för att jag blev glad av kanelbullen och sen tänkte jag på det en stund tills jag insåg att det är precis sånt här som jag måste sluta upp med.
 
Jaja, ikväll är det jag, Rachel, Joey, Ross, Monica, Phoebe och Chandler och det tycker jag låter utomordentligt fint på alla vis. Imorgon börjar en ny vecka. Den vecka som blir lite förkortad och som avslutas i världens bästa Sundsvall med några av dom bästa jag vet. Sen är det lov igen och det är jag som kommer stå för det högsta vår-skriket i världshistorian, det känns som det bara har varit vinter och vinter och vinter hur länge som helst nu. 
Nej ni, den där bullen väntar inte hur länge som helst.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna