//www.hscripts.com --> ad>
2013-03-18 ? 20:32:29

Jag har för mycket texter i huvudet att alla pappersark framför mig förblir tomma

Aaaaaaaaaaaa att studsa upp på sängen och dra på min varmastegosigastebästa tjocktröja och tofflor på fötterna. Det är stunden jag kommer minnas från den artonde mars tvåtusentretton. Inte att blomkålsoppan som jag slevat upp på skoltalriken gav mig kväljningar, inte att krönikajäveln inte alls vill bli bra hur mycket tid jag än lägger ner på den och inte att mina skavsårsfötter dödat mig långsamt för varje steg jag tog. 
Nej, det är stunden då jag kunde krypa in i min tälttröja och värma mig som jag kommer att minnas, för den känslan kändes allt för bra idag. 
 
Nu ska jag och datorn dra täcket över huvudet och fortsätta mitt svensk kriminalare-maraton som jag haft de senaste dagarna. Och eftersom att det råkar vara sovmorgon imorgon kommer ni inte hitta mig sovandes förrän långt in på natten, det är jag rätt så säker på.
 
(Jag lovar att en dag, en dag kommer ni faktiskt kunna läsa ett inlägg utan bilder på mina pyjamasbyxor, fötter, tekoppar eller frukostbilder. Men inte idag.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna