//www.hscripts.com --> ad>
2013-03-16 ? 01:19:00

Jag kommer nog inte somna inatt

Fredagsnatt och ingen annan är vaken.
 
Hungrig och glad och ledsen och pigg och trött och förvirrad och konstig och allt sånt där.
 
Kokar te, flätar håret och gör kullerbyttor bara för att.
 
Startade en film som jag aldrig hann se för allt annat fångade min uppmärksamhet.
 
Jag har organiserat mina tofflor och ställt upp dem i storleksordning. 
 
Lyssnar på musik och ligger upp och ner i sängen med benen rakt upp i taket.
 
Hittade ett fotoalbum och plötsligt började jag sakna mormor och sökte efter bussresor till Sundsvall över dagen bara för att få kramas.
 
Bakade kakbollar som jag inte på något sätt skulle vilja kalla nyttiga cookies som de påstod att det skulle vara.
 
Är sådär förvirrad att jag ställer in tomma glas i kylskåpet och springer sen och letar efter det.
 
Skulle egentligen ha lillis som sovsällskap inatt men han somnade för vad som känns som en evighet sedan och istället är jag vaken själv och gör det här.
 
Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
det känns som att jag gör tusen saker och vill göra tusen till, borde springa massa varv runt kvarteret men jag är ändå lika trött att jag kan somna redan innan huvudet har landat på kudden. Snälla säg att någon känner igen sig. 
Och jag är ganska så säker på att jag inte alls kommer att minnas detta imorgon för det känns på riktigt som att jag drömmer nu. När man är trött finns ingen logik. 

En sockerbomb och en skål kakor ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna