//www.hscripts.com --> ad>
2013-03-17 ? 23:51:51

Jag vill så himla mycket, jag vill bli hon igen. Inte för att hon var något speciellt, men det skulle vara skönt att känna igen sig själv.

Nu surplar jag upp dagens sista hallon-smoothie och sparkar hårt igen dörren för den här helgen. Det har varit tyst och jag har tänkt, lyssnat på musik och ätit choklad, så där ni vet. Inget att leka med. Sen sprang jag två varv runt sjön men det hjälpte ju inte. 
Jag vill bara skrika och springa, sprängas och äntligen få ut allt det där. Få bort allt, ut med det bara. För hur ska man kunna gå vidare när man inte vet vad man vill bort ifrån och hur ska man kunna bli sig själv igen när jag inte minns och inte ens har en liten ledtråd av hur jag ska göra? Och hur ska man tänka när det enda man vill göra är att slippa tankar och samtidigt inte vill vara ledsen över ingenting tills jag börjar tänka att det är precis tvärt om, jag är ledsen över allt. För om man inte minns sig själv, har man inte förlorat allt då? 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna