//www.hscripts.com --> ad>
2013-03-23 ? 18:36:28

Le allt du kan och stirra tills du skelar. Så!

 
iHola amigos!
Jag kände att en uppdatering verkligen kunde vara på sin plats, och till på köpet får ni två fotografier av lilla mig. Det finns inte så mycket att fotografera i mitt liv just nu, meeeeeeen det vet ni säkert efter alla fika och pyjamasbilder som svämmat över hos lilla frooken. 
 
Jaja, det är helg och jag har välkomnat den med så öppna armar det bara går. Den sjöngs in igår på musik direkt och därefter hade jag en uppekväll med nattbakning och film, because I was worth it. Sedan vaknade jag, sprang iväg i solen och tillagade en elegant frukost. Sen har jag bara ägnat mig åt de största planerna för helgen, dvs bre ut mig i soffan, småäta ur kylskåpet och gått en skogspromenad. Livsviktigheter ni vet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna