//www.hscripts.com --> ad>
2013-03-08 ? 01:26:00

Några ynkliga rader

I morse vaknade jag trött och förvirrad efter en kväll med thai-mat, te, sällskapsmys, scones och kuddmys på ett golv innan jag halvsovandes lyckades ta mig hem till sängen där jag drömde konstigheter hela natten. Därinnan hade jag ägnat hela dagen åt att halka runt på stadens gator, lukta på hundra olika te-smaker, hälsat på farmor & farfar och tillagat banan-pannkakor tillsammans med Moa. 
Det var andra bananer än denna lovdag då det mest produktiva jag har gjort är att gjort av med överskottsenergin (som jag trodde jag hade men aldrig hade) genom att gå ut och springa och sedan låtit mig fängslas av flera olika filmer i alla dess genrer. Film är så bra ändå, trots mitt konstiga film-tittande-beteénde.
Inatt har jag stora planer på att somna i soffan och my god i himlen vad mina trötta ben jublar över att slippa kräla sig upp för trappen. Gonatt gonatt mina små säckpotatisar.
 
Ur min mobils synvinkel.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna