//www.hscripts.com --> ad>
2013-03-09 ? 00:39:50

Om någon bara kunde ge mitt ett facit på hur man borde känna

 
Idag har jag klagat på träningsvärk mest hela dagen, ätit massor av mumsiga mellanmål (för gott, jag vill inte ens äta middag längre) och träffats med klassen för att förbereda oss inför morgondagens arbete som innebär en alldeles för tidig morgon. Det handlar om skidskytte och jag ber till alla gudar som finns att jag ska orka mig upp innan solen (för tydligen ska detta börja så tidigt nästan) och att jag inte ska råka skjuta någon. 
Nu borde jag ha somnat för länge sedan men istället kollar jag på film och tampas med hjärnspöken som egentligen inte finns. Nej spöken kommer jag nog aldrig växa ifrån ändå. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna