//www.hscripts.com --> ad>
2013-03-02 ? 23:44:35

Upp och ner och ut och in och helt bak och fram

Den senaste veckan har jag gjort allt för att orka med att ta mig upp på morgonen, genomlida den allra sista slutspurten i skolan, tampats med massor av tankar, pussat på en treårig lillebrors knubbiga kinder, ätit supermumsiga mellanmål (som är princip det enda som fångats på bild denna vecka) och slagit godis-inköps-rekord med Johanna då vi kände att extrapepp i form av hemmakvällssnask skulle ge oss bättre motivation till veckans fysikprov. Igår stod jag på ett dansgolv och idag har jag verkligen uttnyttjat en hemmadag till fullo  med pyjamas, slarvigt hår och film. Ikväll är det jag, sängen, musiken, depp&pepp från weheartit och ännu en film innan jag vaknar upp till söndagens bravader, vad de nu än är. 
 
Inget annat känns så lockande som ett lov fyllt av ingenting, slitna pyjamasdagar med varma, rykande koppar, långa sovmornar, filmkvällar och andra helt oplanerade finheter. Jag känner att jag är i desperat behov av lov och ledighet och trots att planerna är få är jag övertygad om att detta lov kommer att bli extraordinärt på ett eller annat sätt. Jag ska iallafall se på serier, äta kakor och sova som in i bängen! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna