//www.hscripts.com --> ad>
2013-05-26 ? 22:41:32

Åååå det sticker så fint på mina röda kinder

Idag var en himlans fin söndag. Det var en sommarsöndag och jag har burit klänning, shorts, linne och varit barfota om vartannat hela dagen, ute på en filt. Jag har samlat fräknar, druckit smoothie, tränat och sånt där söndagigt.
 
Sen har jag ätit pannkakor och såklart bjussat mamma på the left overs ute i solen, mors dag ska ju firas på något sätt. Sen fick hon måla om huset i den färg hon ville också, så jag tror att hon är nöjdans nöjd ändå. 
 
Sen fick jag solsting eller migrän eller ja, min vanliga huvudvärk och hade så ont att jag ville åka till sjukhuset men det gjorde jag aldrig, för jag somnade och vaknade jättepigg och jättefrisk. Se där.
Så då åt jag lite mer nutella och gick ut på en promenad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna