//www.hscripts.com --> ad>
2013-05-07 ? 19:21:40

Alltså himlen är jätteblå och jag är jättevarm.

Jag var hemma igår. Eller i exakt en lektion var jag på skolan innan jag åkte hem och sov och sov i soffan. Sen såg jag solen ute och satte mig där tills jag sov och sov igen, och vaknade upp med några fräknar. 
Hela tiden försökte jag intala mig att det kan vara bra och mysigt med en hemmadag, men jag vill inte ha en hemmadag om hemmadag betyder huvudvärk. 
 
Idag däremot var mitt huvud piggt och till och blomkrans-klätt. Det var först skola och sedan dess har jag endast sörplat smoothie och lapat sol i mina blommiga shorts. Och sprattlat med mina fötter i solen. Jag tror det är vår nu. Och sommar.
 
Nu ska jag ut på promenad runt sjön. Jag ska gå långt och länge. Väldigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna