//www.hscripts.com --> ad>
2013-05-27 ? 22:02:21

De tre blå.

Den senaste tiden har jag handlat blått. Det mesta var det ett tag sedan jag köpte men ja, ni kan ju få se det ändå.
Sommartekoppar från indiska. Så himla söta. Så himla bra pris. Och så himla perfekta för blåbärste eller caramell-te. Där bak ser ni en till i annan färg. Och den gillar jag ju också.
 
En mysig halsduk. Jag letade egentligen efter en annan blommig överallt i fredags när familjen var i stan, men den här var fin den med. Jag har fått för mig att jag inte alls passar i svart skinnjacka men det känns så tråkigt att ha en som bara hänger på en galge i garderoben, så med en sötare sjal till kan jag nog bära den ändå, tänker jag. Eller vi får väl se hur det blir. 
 
Småblommiga byxor som jag letat efter sedan jag såg dom på en av mina favorit-bloggar tidigare i vår. Som blå porslinkopps-blommor ungefär. Och det är ju aldrig fel.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna