//www.hscripts.com --> ad>
2013-05-28 ? 20:33:59

Det är tisdag.

Ja, jag vet inte om ni firar denna dag något speciellt direkt. Men idag fyller min lillebror 15 år, det var på pricken fyra år sedan vi fick veta att vi fick veta att min andra lillebror var en lillebror, det var idag som jag bar shorts för första vardagen i år, idag hade vi lång sovmorgon och jag passade på att träna, duscha och äta godfrukost i morse, sen spelade vi brännboll med klassen och så konverserade jag med lillis ute i solen över en extra fullproppad kola-sås-glass. Nu ligger han bredvid mig och skrattar åt sitt favoritprogram så om ni ursäktar mig så ska jag gå och pussa ihjäl honom nu. 
Svar ja, vardagslyx.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna