//www.hscripts.com --> ad>
2013-05-14 ? 20:32:35

En liten tisdagsuppdatering

Igår var det dags för mammas spanien-resa och jag passade därför på att köpa sushi och extra goda cookies när vi var och handlade, som vi åt som avskedsmat. Och som till sist blev rester till min frukost i morse. Man får inte vara dum, inte. Fast hur roligt är det att veta att mamma befinner sig bland solsken och hav när det spöregnar hela dagen?
Annars har jag huvudvärk hela tiden och har sovit så fort jag kommit hem från skolan. Det är så tråkigt. Men en dag ska jag bli av med det här. En vacker, jävla underbar dag så.
 
Här har ni också det godaste jag har ätit på länge. Min middag som fick bli frökex med philadelphia-ost, nostalgi-tekaka, vanilj&rabarber-te och och grekisk yoghurt med äpple, lite honung och ett stänk kanel. Alltså förstå vad gott. Som glass. Okej nu låter jag som att jag åt världens gourmet-måltid. Men det gjorde jag ju nästan!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna