//www.hscripts.com --> ad>
2013-05-23 ? 20:51:00

En ovanlighetstorsdag

Ja, vad kan lilla jag bjussa på härinne idag då?
(Nu ser jag att blogg.se ska ta en paus inatt, bäst för mig att jag skyndar mig med det här inlägget då. Men det klarar jag, jag får se det som en utmaning att inte ta hundra timmar på mig helt enkelt.)
Jaja, den tillfälliga sängen som ni såg i förra inlägget kramade mig varmt och gosigt ända fram till halv elva i morse innan skolplikten kallade. Och trots att jag plattade mina stackars spröt-hårstrån sekunden innan jag cyklade min väg fick mitt hår volym-lock-krus-problem även idag. Nedrans luftfuktighet. 
Annars har jag råkat doppat jackan i smutsvatten, kollat på fotboll och kämpat med mitt lilla krypin. Nu ska jag gräva fram något acceptabelt kvällsfika ur skafferiet, men det känns svårt. Vi har varken parmaskinka, grekisk yoghurt eller god honung hemma. 
En annan dag då det var fuktigt. Tydligen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna