//www.hscripts.com --> ad>
2013-05-05 ? 23:19:42

Jag gillar verkligen helger.

Det gör jag. För ibland kan man äta gott mest hela tiden. Som smält vit choklad ringlat över hallon, banan och rivet lime-skal, eller göttefrukost ute på bron. 
 
 
Sen kan man extraknäcka lite smått på att vara barnvakt och putsa fönster. Men mest satt jag på bron med lillis och här visar han exakt hur mycket han älskar mig.
Och här är han bara övergosig. Som alltid.
 
Sen kan man cykla in till stan med några härliga filurer, köpa med middag och sätta sig lite vart som helst och inte komma hem förrän klockan tio på kvällen, en söndag.
 
Och efter det passar en het och alldeles för lång dusch, en stor kvällsfika och minst fem avsnitt av en bra serie väldigt väldigt väldigt bra. Och vips så har du dig en söndag som inte alls bestått av seghet, ångest och massa plugg. För allt sånt har jag struntat i idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna