//www.hscripts.com --> ad>
2013-05-23 ? 01:02:00

Man lever ju för mat och sömn så inte konstigt att min blogg till 99.87 procent består av det

Igår sov jag precis hela dagen och efter det vad jag precis lika trött på min säng som den var på mig. Men idag kom mamma hem från sin spanienträningstjoho-resa och bjussade familjen på spanien-influerad plockmat som serrano-skinka, ostar, sallad, rostbiff och mozzarella. 
 
 
Sen på kvällen fick det bli frukt, choklad, musik, altanmys och te-drickande vänner. För vi har sovmorgon imorgon och ville göra vad vi ville.
 
 
Nu känns det som en stanna uppe länge- dricka te och äta cookies- se på vänner-och somna i soffan-kinda night om ni förstår vad jag menar. Snart somnar jag.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna