//www.hscripts.com --> ad>
2013-05-30 ? 20:15:00

♥ Mina allra allra allra bästa tv-serier

Idag är det sommar och det tänker jag absolut ta vara på, men om någon av er kände för en seriekväll i gräset så får ni lite inspiration här!
Jag vill bara inleda inlägget med att säga att detta är bara de absolut bästa serierna jag vet, absolut inte alla, men som den otroliga serienörd jag är så får endast dessa trängas längst upp på prispallen.
 
Vänner. Det bara är så, det går inte att förklara och det kommer alltid att vara det bästa som finns. Jag har sett alla avsnitt minst tio gånger, kan alla repliker, jag känner varenda vän bättre än mig själv och jag kan nästan påstå att jag är den sjunde medlemmen i gänget. Typ så. (Eventuell stalking-varning på mig där ja)
 
New Girl. Bara en sån himla mysig och bra serie som alltid går att titta på. Som med vänner så gör det inget att man redan har sett samma avsnitt tre gånger efter varandra, den är lika bra ändå. Och jag älskar Jess för att hon är som hon är.
 
Greys Anatomy. Jag har typ sagt det hundra gånger men jag grinar till nästan varje avsnitt. Sen blir jag så himla engagerad att jag fantiserar att jag är med i serien (så gör jag alltid med dom serier jag gillar, jag blir liksom en del av det hela) och opererar och grejar. Ni måste se det sista avsnittet på denna säsong. BÖÖÖL säger jag bara. BÖL. Men det är så bra.
 
Våra bästa år & Glamour. Ja, det är två såpoperor. Ja, det är till åttionio procent bara pensionerade gamla gummor som tittar. Ja, det är otroligt löjligt och dramatiskt och alla är eller har varit tillsammans, släkt eller både och med varandra. Och ja, dom som dör kommer troligtvis återuppstå inom några månader (iallafall i Våra bästa). Ja, det är därför det är så otroligt töntigt och bra, om du frågar mig (och mamma som följt den första serien varje dag i snart arton år- 18 år, SJUKLIGT!). 
 
Och inte att förglömma så är reality-serier också otroligt bäst. Framför allt Real housewives of beverly hills och Keeping up with the Kardashians. Jag dör lite för varje dag jag måste vänta på nya säsonger. 
 
/ Mvh Serietittaren.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna