//www.hscripts.com --> ad>
2013-05-12 ? 17:17:00

Vi åkte till Sundsvall.

Jag och mamma hoppade i fredags in i bilen och styrde kosan mot Sundsvall, där vi brukar hamna nästan precis varje lov eller ledighet. 
Först tog jag min mormor under ena armen och mamma under den andra och spenderade dagen på Ikea och Birsta i ren tradition. Mormor var långsam, mamma ville överallt och jag var gnällig och trött i benen, för så är det alltid. Men det var mysigt och perfekt gosigt ändå.
Senare på kvällen skulle mamma träffa upp sina gamla klassisar, precis som jag kommer att göra om trettio år, jesus. Och jag satt med mormor & morfar i deras mjuka skinsoffa och tittade på tv innan jag gick in till stora huset igen.
 
Sen blev det lördag och jag åt frukost. Som ni förstår måste dokumenteras. 
 
Först regnade det och vi var ledsna, men sen kom solen så vi åt grillat med morbror, moster & kusin.
 
Jag pratade med några av hästarna.
 
Och katten som ni ser här.
 
Och gräset var barfotasommrigt.
 
Och solen sken så att mina solglasögon kom väl till pass.
 
Och såhär fint var det. Vi satt på bron i solen tills...
 
... vi åkte hem igen på kvällen. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna