//www.hscripts.com --> ad>
2013-11-20 ? 21:35:40

Det är jag som går runt och saknar något jag aldrig haft.

Jag var mörk i måndags.
 
Jag sitter på sängen och tittar på serier, bloggar och klipp på allt möjligt. När man inte orkar med sitt egna är det så himla skönt att dyka ned i någon annans vardag. Annars funkar mörka sprinturer (endast, jag hatar att springa på dagen), att hälsa på farmor och farfar en sväng eller att vara barnvakt till korven som mest bara somnar på golvet och häller ut mina handkrämer. Sen ska jag sova för det känns som att det är det enda jag vill göra nu för tiden. Bara sova. Så hoppas jag att jag vaknar upp utan huvudvärk och huvudspöken nästa dag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna