//www.hscripts.com --> ad>
2013-11-10 ? 20:28:33

Hälsningar från mig.

Jag har funnit kärleken för Vänner igen. Jag blir såhär ibland. Nostalgisk och mysig. Det liksom hör till. Jag gosar lite extra med min gamla gamla gosedjursapa, äter samma sorts havregrynsgröt som när jag var liten och sover upp och ner i sängen, bara för att jag kan göra det om jag vill. Sen äter jag ostkrokar till frukost, firar min fyraåriga lillis, dippar grönsaker och springer en mil bara för att jag känner för det. Lite för rädd, lite för mörkt och lite för nära att bajsa på mig när en bil körde efter mig. Nu tänkte jag se på skräckfilm ensam. Något fel är det ju på mig, absolut.
 
Kommentarer
michi

SÖTNANNIS!!

Svar: gosmichis!
Hanna

2013-11-16 @ 19:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna