//www.hscripts.com --> ad>
2013-11-18 ? 16:49:26

Lite frustrerat.

Ni vet den där känslan VAD HÅLLER JAG PÅ MED OCH VEM ÄR JAG OCH VAD ÄR MENINGEN MED LIVET OCH VARFÖR ÄR ALLT SÅ KONSTIG OCH VARFÖR ÄR JAG SÅ KONSTIG? Den har jag för tillfället. Mellan tråkiga lektioner, när jag inte kan somna om mitt i natten, när det fikas på caféer, på en urartad fest, i ett stökigt rum, eller mitt i ett fyraårskalas, på ett helt uppochnedvänt dygn och sådär. Den där känslan följer liksom med. Men annars är det väl bra. För igår sysslade jag med sovmorgon, mysfika, träning och seriemaraton, sånt som jag blir glad av. Och idag klev jag upp tidigt för att springa bort från mig själv och äta det här till frukost. Nu däremot har jag precis kommit hem från skolan och eftersom att jag har huvudvärk tänkte jag bara mysa framför serier trots att jag har annat jag borde göra.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna