//www.hscripts.com --> ad>
2013-10-15 ? 18:16:00

Allt är för bra nu.

Jag har bildbrist, tidsbrist, sovbrist och hjärnbrist så för att mata den här bloggen med något tänkte jag visa några plagg som jag hittade på vår resa. Japp. Så inspirationslös är jag just nu. Var tålamodig med mig.
 
Första kvällen tänkte ingen shoppa egentligen, men när mamma & Emmie spontantog en varsin massage och jag & Lotta inspekterade affärerna kunde jag inte låta bli. Både den här stickade med marinblå rosett och den här kavajen nedanför köpte jag då på reversed, eller om det var reserved. Minns aldrig ju.
 
Och så köpte jag den här skjortan också. 
 
Jag vet vad ni tänker. Jag trodde inte heller att jag var en pälsvästtjej. Och jag trodde inte heller att jag skulle spontanhitta en på zaras barnavdelning. Men det gjorde jag. Och jag har nog aldirg ägt ett mysigare plagg (och då är det allvar!)
 
Såhär klädde jag mig häromdagen. Det var mysigt.
 
Så sprang jag och köpte ett litet linne med spagettiband från zara. Den tror jag gör sig fint med kjolarna här.
 
Den första är från Beshcka och den andra är oinvigd och kommer från Pull&Bear. 
 
 
Jag sa att jag skulle köpa en fyrkantig väska och det gjorde jag här. Men nu är det jättetråkigt för brevdid mig ligger fyra bruna väskor och jag inser att lite variation hade ju inte skadat, Hanna.
 
Min fölsispresent från budapest fick bli den här vita kappan. Jag väljer att bortse från att det är kemtvätt, att den inte ens kommer få se en dags solljus innan den är smutsig och att jag egentligen inte behövde någon kappa. Ibland träffar man faktisk på sånna här plagg som måste köpas och då är det ingen som kan stoppa mig. (sen tvingade jag mamma att köpa en till jacka till mig också).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna