//www.hscripts.com --> ad>
2013-10-21 ? 22:02:00

Det gäller att prioritera

 
Godafton tanter och farbröder. Jag kallar er det för jag älskar ju små tanter och farbröder ♥♥♥
Iallafall. Egentligen har jag inte gjort något vettigt alls denna måndag. Kanske borde jag inte äta alldeles för mycket yoghurt och starta avsnitt efter avsnitt av New girl, och kanske borde jag inte lägga mig i sängen och sova direkt efter skolan. Och kanske borde jag inte spela pippi långstrump med lillebror. Och kanske borde jag istället plugga till veckans prov, städa mitt rum och ta med all disk ner till badkaret och diska lite. Eller så borde jag inte alls det. Jag har svårt att bestämma mig. 
 
Förresten, sjalen där hittade jag idag nytvättad på en galge. Jag köpte den i budas gator för runt trettiofem kronor och hade helt glömt bort den. Där lyckades liksom dåtida jag göra framtida jag glad. Och det var ju bra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna