//www.hscripts.com --> ad>
2013-10-23 ? 21:43:00

En helt vanlig onsdag då

Såhär såg jag ut om man tittade bakifrån igår. 
 
Idag har jag ätit soppa, letat parfymer, druckit varm choklad, förälskat mig i världens sötaste apa (påriktigt, jag kan inte sluta tänka på den alls, någonsin, jag måste visa er), studerat fysik inför morgondagens prov, ätit karameller och sett senaste avsnittet av PLL. Men kom inte och tro att jag bara har tur i livet, nej för igår halkade jag på backen när jag sprang på snöslask och idag fick jag två stora blåsor på stortårna under rundan. Sen så blev jag livrädd när jag hörde någon skrika i mörkret. Och allt detta trots att jag hade extrastrumpor, plåster och tjuvalarm. Imorgon håller jag mig inne och äter kakor. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna