//www.hscripts.com --> ad>
2013-10-13 ? 23:05:49

Jo men jag har haft det fint.

I helgen har jag carpat helgen lite lagom sådär. Jag är alltid lite efter och inser inte förrän på söndagskvällarna typ klockan 23.02 att det visst är helg på riktigt. Men fredagen var ju fin. Jag fyndade i stan efter skolan och i provhytten fick jag ett sms med inbjudan till tårta. Sötsugen som jag alltid är satt jag på bussen strax därefter, tackade och tog emot en stor himla tårtbit av Emmie som var såhäääääääääär god. 
Sen blev det lördag och det betydde kompismiddag och övernattning hos Johanna, vilket fick bli toppingen på min lilla helg för sedan jag vandrat hem från bussen idag har jag inte levt loppan mer än att sova och sen sprang jag elva kilometer för att springa på kvällen är det läskigaste och skönaste som finns. 
Och jag brukar inte vara den som lyssnar på musik överallt och hela tiden men i helgen har jag endast lyssnat på maggios nya album, med mina trasiga lurar i öronen, på springturerna, på bussturerna, på sängen, på golvet, på ica och på toaletten. Det är så bra.
Sen drabbades jag av lite "vart tar livet vägen-ångest" lite då och då under helgen också. Annars så. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna