//www.hscripts.com --> ad>
2013-10-10 ? 23:13:42

Men jag vet ju inte hur jag ska göra...

Alltså jag tänker så himla mycket just nu. För mycket. Inatt var jag tvungen att sätta mig upp, starta datorn och skriva ner alla konstiga, jobbiga, roliga, knäppa, dumma, fula, störiga och fina tankar jag hade. Ungefär som att kliva upp och kissa på natten, att behöva tömma sig lite liksom. Ja nu vet ni och att jag hoppas att ni värdesätter den informationen.
 
Annars har jag spenderat hela min eftermiddag på ett café med kompisar, paninisar, tekoppar och våfflor med nutella. Tillåt mig att demonstrera delar av vårt fikabord och ni får gärna dreggla en smula.
 
Sen kom jag hem och sprang sju komma två kilometer livrädd, duschade alldeles för jättelänge och berömde mina föräldrar för att vi faktiskt har två meter golv och ett kylskåp ståendes i köket nu. Kanske kanske kan det bli att vi kan laga egen mat i början på 2014, men man vet ju aldrig med dom. 
Och eftersom att jag mest sitter själv på mitt rum har jag ingen att prata med, så jag säger till er att sendragen som jag har i benet OCH i ögat nu är värre än jag någonsin har haft i livet. 
 
Sen hade jag nog inte så mycket mer att berätta idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna