//www.hscripts.com --> ad>
2013-10-06 ? 22:12:56

Nu är allt som vanligt igen

Jag har haft en hemmahelg i pyjamas och det har varit så himla skönt. Jag har varit ute och sprungit, ätit chokladpraliner, promenerat i mörkret, köpt kanelbullar, sett på film och försökt överleva byggkaoset hemma hos mig. Jag har sett om samma serieavsnitt flera gånger, sovit jättemycket och diskuterat livets djupa tankar på en promenad med Emmie. Nu har jag också bäddat rent i sängen och tänt ljus. Söndag.
 
Och titta här vilken fin kopp jag fick av mina vänner i veckan, på min födelsedag. Älskar den så himla mycket, och jag älskar det här teet från Budapest också. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra när det tar slut men i värsta fall får jag väl återvända till den där lilla butiken i gränden vid våran lägenhet.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna