//www.hscripts.com --> ad>
2013-09-01 ? 23:11:38

Höstkläder

 
Nu är det höst och min helg har endast bestått av bio, en hög av filmer och timtal av serier. Pyjamasbyxor hela dagen, smoothiesar och te. Mardrömmar, sena nätter och bildpyssel, naturgodis, springturer och lite minishopping också.

I fredags behövde jag stilla mitt shoppingbehov och kom hem med tre polotoppar. Det hade jag verkligen inte trott under min cykeltur in till stan två timmar tidigare. Några timmar efter det satt jag oplanerat i en biosalong och kärade ner mig, åkte buss hem med en underlig gubbe och var vaken till fyra på natten.

Och i lördags och idag var jag bara trött och mys-slö och har därför begravt mig själv under en hög av täcken och kuddar. Bara tanken av att jag måste ta mig upp ur kojan imorgon gör mig deprimerad för jag vill stanna här ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna