//www.hscripts.com --> ad>
2013-09-08 ? 13:38:47

Jag ville bort och åkte hit.

 
Igår lekte jag lägenhetsliv för mig själv. Jag tog nycklarna till farmor & farfars tomma lägenhet och bosatte mig där en stund. Jag gjorde allt möjligt onödigt som att locka håret supermycket till ett enda affro, smygkika bland alla farmors gamla kläder, prova konstiga halsdukar på huvudet, se på film på balkongen, äta choklad till middag, cykla runt på gatorna, fotografera, prova gamla skor, skriva en längtarlista som jag tänkte publicera här sen och tyst sjunga duett med grannen som sjöng i sin lägenhet. Meningen var att jag skulle stanna där för natten men huvudvärken kom och förstörde och jag panikcyklade hem och kastade i mig första tabletten jag kunde hitta och begravde mig sen under täcket. Nu lever jag igen, men hade inte alls lust att cykla in till stan själv så jag stannade hemma inatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna