//www.hscripts.com --> ad>
2013-09-15 ? 21:37:47

Sånt jag lever på om jag får välja.

Alltså. Mitt hem har förvandlats till en ombyggnadsplats och jag vet inte vart jag ska ta vägen, så jobbigt det är. Men tre saker som piggar upp (även när pappa börjar hammra klockan nio på morgonen)? Mina favoritet från ica - svenska äpplen, lyxiga vaniljyoghurten och parmaskinka. När jag flyttar in i en lägenhet ska jag leva på dessa delikatesser (plus haloumi, hallon, kanel, grekisk yoghurt med honung och te). Och så ska jag ha fyndat ett loppisbord i mörkt trä också, att ha maten på. (Jag tänker att den detaljen gör det lättare för er arr se mitt matfyllda bort framför er)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna