//www.hscripts.com --> ad>
2013-09-12 ? 21:35:20

Torsdagsgnäll som blev till torsdagslycka

Torsdagar har alltid varit den jobbigaste dagen på hela veckan, men istället för att klaga idag vill jag berätta tre underbara positiviteter för er. 
 
vi har numera internet igen efter tre månader utan och ingen är lyckligare än jag!
 
jag kom precis hem från en springrunda och jag sprang över en mil! för ett år sedan var det omöjligt att springa (för yrseln som jag hade) så det är så himla kul!
 
imorgon börjar helgen och fastän jag inte har en enda plan i princip längtar jag.
 
jag tog precis ut den här ur frysen. min kväll är gjord skulle man kunna säga!
 
 
Oj, nu blev det fyra men det har jag ingenting emot. Ikväll har jag sparkat undan all jobbig ångest och därför tänker jag somna jätteglad. men först ska jag med en skopa ben&jerry se på alla serier, bloggar, filmer och klipp tills jag inte orkar mer (aaaaaaaaaaaaaaaah förstå min lycka!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna