//www.hscripts.com --> ad>
2014-04-01 ? 22:05:01

Allt går för fort.

 
Åå jag har helt gömt mig och glömt bloggen den senaste tiden, och kameran också för den delen. Men här är tre bilder från helgen då morbror, moster & kusin var på besök. Vi besökte stan en sväng, åt godis i soffan, grillade (!!) och sen cyklade jag in till stan och musik direkt några timmar. När jag väl kom hem sen satt hela bunten framför tvn och hade konstiga diskussioner som jag hoppade in i tills alla somnade på soffan. Så blev det söndag och jag mötte upp Moa för knatteskuttsjobb och sällskapade lite till med släkten innan den helgen tog slut. Och nu ligger jag här alldeles för trött och orkar inte skriva mer så det får helt enkelt duga med några matbilder och lite svammel för idag. Gonatt! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna