//www.hscripts.com --> ad>
2014-04-28 ? 17:32:56

Det gäller att leva på dom glada stunderna

Det är måndag igen och som om inte det vore deppigt nog försvann solskenet bort i samma veva som lovet avslutades. 
Men köpte en påse chokladägg på vägen hem och har dessutom lyckats locka åt mig ett par Kittyböcker så plötsligt kändes dagen lite bättre igen. Inledde också dagen med en halvtimmes akupunktur så hoppas på flera huvudvärksfria dagar också. Och en till bäst grej är att Cajsen har förflyttat sig till Östersund en sväng och hur bra är inte det? Lalalaaaa ♥
Men tror ni att jag tänker sitta här och skriva mer nu när jag har en kittybok att läsa eller? Nej precis. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna