//www.hscripts.com --> ad>
2014-04-29 ? 21:07:00

Tre från dagen.

Denna tisdag bestod av flera inställda lektioner vilket jag & Emmie såg som ett perfekt tillfälle att åka hem en sväng och svänga ihop en varsin ceasarsallad med baguette till lunch. Riktigt god var den som ni kanske kan lista ut.
 
Även middagen var en riktig hit och bestod av pulled pork. Nu är jag mättare än mättast, även om jag inte hade tackat nej till en grillad körv under kvällens inställda grillplaner. Men det får bli en annan gång det.
 
Nu ligger jag istället nerbäddad och läser femte Kittyboken från den senaste veckan. Tur att man har bra vänner som lånar ut böcker till en vän i läsarnöd.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna