//www.hscripts.com --> ad>
2014-08-20 ? 01:13:28

Minitripp.

 
Det var en blandning av att vilja rymma ifrån Östersund för bara en liten stund, vilja att hitta på något med kusin + moster och lite vilja av att ignorera att sommaren snart är slut som gjorde att jag lyckades övertala mamma och dom två ovannämnda att boka en tripp till stockholm över helgen. Men vill ni veta den största anledningen att jag hade huvudstaden som destination? Jag ville besöka brandy melville och spendera lönen på sommarkläder som jag kan låtstas att jag hinner bära innan höstlöven börjar falla. Man är ju som man är. 
Mysigt hade vi iallafall, vi fyra. På stadens gator, på restauranger och såklart i karusellerna på Grönan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna