//www.hscripts.com --> ad>
2014-08-24 ? 19:00:14

Sista timmarna på sista dagen av mitt sista sommarlov någonsin.

Sitter här i sängen efter ännu en nap (som förövrigt har blivit en daglig rutin för mig de senaste dagarna) under dom allra sista timmarna på den allra sista dagen på mitt allra sista sommarlov. Mina känslor över detta går knappt att beskriva eller reda ut, utan är mest ett stort kaos av panik, vemod, spänning, ivrighet, knäpphet, viljan att börja gråta, skratta och planera inför framtiden OSV. 
Är lite arg att jag ägnade så många många timmar till jobb under mitt sista älskade sommarlov men samtidigt så gör det inte så mycket för jag inledde sommaren med greklandresan med två bästa vänner, har haft massor av gosiga sommarkvällar där vi har samlats både ute och inne med massor av godsaker, åkt iväg på småresor till orsa, sundsvall och stockholm, sprungit runt på yran med nästan alla bästa som finns och den senaste veckan somnat i tv-soffan med vänner och godis nästan varje kväll. Så jag har inte så mycket att klaga på. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna