//www.hscripts.com --> ad>
2014-02-06 ? 17:05:17

Göra lite allt möjligt-vecka

Gosbror&jag. Åå ni anar inte hur himlavärdlsmycket jag älskar honom. 
 
 
Den här veckan har ju på riktigt susat förbi förhimla fort och den är också den vecka som tralalala - jag har varit eller gjort mig själv plugglös och pluggfri, den karamellen hörrni har jag njutit gott av. Jag spenderar därför min lilla tid och drömmer om vår och byxor (visar sen, vill ha ett par som jag inte hittar någonstans), sover efter skolan, skulle kunna döda för en nutellapizza right from lilla budapest, gråter till serieslut som blev fel fast jag egentligen vet att det är mer än bara det, kliver motvilligt upp ur sängen och surar tills jag får återvända till den, gav mig ut på en faktiskt härlig springrunda igen, hälsar på farmor&farfar en sväng, planerar klädbeställning och läser för många bloggar. I tisdags vandrade jag in på akupunktur och styrde yrsligt näsan mot  skridskobanan för att åka några vinkliga varv, och idag bestämde några av oss tjejer för att äta lunchbuffe på samurai, o ja... inte mycket mer än så händer och guuuu va skönt ändå.
Nu ska jag äta flingor och senare bege mig ut på en liten promenix tror jag. Gött.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna