//www.hscripts.com --> ad>
2014-02-14 ? 19:06:00

Åh livet.

Årets potentiella mest deprimerande dag är här och hittills har jag faktiskt hanterat den ganska bra (har inte fulgråtit eller kolapsat osv). Klapp på axeln, Hanna.
Har istället haft några spanskalektioner, fantiserat om framtidsdrömmar, klickar frenetiskt in på monkis hemsida eftersom att jag inbillat mig att de kommer få ett exakt par av byxor som jag vill ha, inhandlat frejabulle och smaskat choklad på sängen. Egentligen finns det inte mycket att förtälja om denna dag så vi kör en liten lista istället. 
 

Berätta om planerna i helgen!
Behöver en stor mängd sömn precis som alltid så sova ska jag göra. Ska också gömma en gotte-skål under täcket och äta i pyjamas och se på serier, kanske syssla med lite träning, ha fira artonårings-middag med tillhörande mys och tvätta mina sminkborstar typ, haha. Bäst av allt är att jag i princip är plugglös!

 

Skulle du kalla dig själv en muntergök?

Visst, ibland så. När huvudet och humöret är med!

 

Ditt favvodjur:

APA.

 

När grät du senast?

Hmm.. Det händer ju rätt ofta åt rätt mycket i rätt många situationer. Senast var nog i början av veckan. Lite extra tungt var allt just då.

 

Något du tycker är roligt!
Jag kan ju skratta åt allt men älskar jättetråkiga saker som blir kul när man är trött. 

 

Vad tänker du ofta på?
Om pingviner har knän?, kanske borde jag köpa lite choklad?, vad gör jag med mitt liv? och vad är det för fel på mig? tänker också mycket på att jag verkligen vill sova väldigt ofta. och idag har jag tänkt lite extra mycket på hur man går tillväga för att åka till afrika och volontärjobba (dröm!)

 

3 viktiga saker för dig!

- att livet och allt känns bra och sånt ni vet (vänner och familj inkluderat!!)

- att få sova så mycket jag vill. blir grinig annars.

- att skratta

 

Din ocharmigaste egenskap:

Jag kan bli rätt gnällig/klaga på onödigheter medans jag håller tyst om icke onödigheter som är jobbiga. frågar ni min familj är jag också väldigt långsur haha.

 

Din charmigaste egenskap:
Alltså jag älskar verkligen apor och ibland får jag bara en sån himla rusch av apkärlek, som nu, att jag måste skriva det. Men egenskap, hmm. Kluring den... Men jag är rätt bra på att sova ju. Och få ruscher av lycka då och då, mest åt konstiga vardagssaker som choklad eller serier. Åh jag är så förutsägbar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna