//www.hscripts.com --> ad>
2014-02-28 ? 15:31:45

Lite läskigt faktiskt.

Den här veckan innehöll verkligen inte alls mycket intressant så allt som faktiskt har fastnat på bild är min frukostpaj med tillhörande honungsvatten a la mormor. Och det säger ju ganska mycket om min fartfyllda vecka ändå. Meeeen nu är det lov och det finns ingenting min hjärna och min värkande trötta kropp behöver mer! Men jag är lite rädd, för jag måste hålla mig helt från ipren i två veckor, för att avvänja mig och jag har ingen aning om hur det kommer gå. Men efter fem besök på akupunktur har det börjat hjälpa och jag börjar tro att den här veckan kanske går att klara av ändå. Dessutom åker familjen till sundsvall i slutet av veckan och ni vet ju att jag älskar det där. 
Nu däremot har jag parkerat mig på en säng med en nystartad serie, varm choklad och parma-mackor ooooch även det vet ni ju hur mycket jag älskar så vi kan väl enas om att detta lov kommer bli rätt härligt ändå. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna