//www.hscripts.com --> ad>
2014-02-16 ? 20:27:31

Men ibland bara orkar man ju inte.

 
Trots att jag inte alls har sysslat med någonting alls i princip denna helg, förutom lite mysmiddag, hjälpt till på barngympa, promenerat och sovit mitt på dagarna så är jag helt slut och livlös hela tiden och orkar på riktigt ingenting. Orkar inte att det är skola imorgon, orkar inte att jag inte kan bestämma mig om vilka kurser jag ska läsa nästa år, orkar inte att jag har huvudvärk och orkar inte att jag har ätit upp ett halvt paket kanelbullar på några timmar. Orkar inte heller att jag är en centimeter från att gå ner till köket och mixa ihop chokladbollssmet. Positiviteten bara flödar från Hanna idag. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna